ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

سنگ اسلب مناسب كف

استفاده از سنگ كف در ابعاد سنگ اسلب زيبايي و جلوه ي لوكس تري در مقايسه با كفپوش هاي سنگي در ابعاد تايل دارند. اين موضوع را مي توان در هتل ها، مراكز تفريحي و تجاري بزرگ، رستوران ها، لابي ساختمان ها، … به خوبي مشاهده كرد.

استفاده از سنگ كف براي كفپوش ساختمان ها به جهت دوام و پايداري بالا در برابر تغييرات آب و هوايي، غير قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاوم بودن در برابر فشار و ضربات بالا و همچنين برخورداري از قابليت شستشو و ثبات رنگي … بسيار رايج مي باشد.

اما همه ماجرا اين نيست! پس از اينكه سنگ به صورت اسلب بريدش خورد، وارد مراحل بعدي فرآوري مثل اپوكسي كاري، رگه گيري، ساب و صيقل كاري ، فرزكاري و دوربري مي شود. ضخامت برش سنگ اسلب عمدتا 2 سانتي متر بوده و در برخي از موارد با ضخامت 3 سانتي متر نيز بريده مي شود.

طبيعتا نمي توان انتظار داشت كه سنگ كف با اين ابعاد و اندازه و با پشت سر گذاشتن اين مراحلِ توليد، قيمت كمي داشته باشد. مورد ديگري كه بر روي قيمت سنگ اسلب موثر است، نصب سخت آن است. اما با اين حال مهندسان تلاش دارند تا براي پروژه هاي لوكس خود از سنگ اسلب براي كف استفاده كنند.

source: سنگ اسلب مناسب كف


برچسب: ملت سنگ، سنگ كف، سنگ اسلب، قيمت سنگ كف، قيمت سنگ اسلب، سنگ كف لابي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۵ توسط:admin موضوع:

بهترين سنگ كف مغازه

اگر دقت كرده باشيد كفپوش اكثر مغازه ها، فروشگاه ها، ساختمان هاي تجاري، … از سنگ كف ساخته شده است؛ و برايتان اين سوال پيش آمده باشد كه چرا از كفپوش ديگري به جاي سنگ كف استفاده نمي كنند؟ با ما باشيد كه پاسخ اين سوال را در ادامه مقاله ذكر كرده ايم.

هر مغازه با ارائه هر نوع خدمات يا محصول در هر شهر يا كشوري در مرحله اول احتياج به يك دكوراسيون داخلي شايسته و مناسب دارد. قطعاً مغازه‌اي كه به اين موضوع اهميت مي‌دهد، از رقباي خود بسيار جلوتر مي‌باشد. يكي از عناصر موثر در دكوراسيون داخلي همان كفپوش مغازه است كه از اولين قسمت‌هاي كار شده در مغازه به حساب مي‌آيد.

مغازه ها و مراكز تجاري از جمله فضاهايي هستند كه نسبت به ساختمان هاي مسكوني تردد بيشتري دارند. به همين دليل علاوه بر زيبايي بايد به دوام كفپوشي كه انتخاب مي شود توجه ويژه اي داشت. به طور كلي يك كفپوش براي مغازه زماني مناسب تلقي مي شود كه با ويژگي هاي آن فضا و نوع كاربري اش بيشترين هماهنگي را داشته باشد.

سنگ كف يكي از رايج ترين مصالح مورد استفاده در طراحي فضاي داخلي و بيروني مغازه ها و فروشگاه ها مي باشد. چراكه سنگ نما مناسبِ كف علاوه بر اينكه مقاوم بالايي در برابر عوامل بالا دارد، چنانچه با محيط پيراموني خود هماهنگ باشد؛ فضايي چشم نواز و زيبا را خلق خواهد كرد.

علاوه بر مواردي كه تا الان بيان كرديم، موردي هست كه مي توان گفت از اهميت بيشتري برخودار است. و آن جذب مشتري است. يكي از فاكتورهاي تاثيرگذار در جذب مشتري از يك فروشگاه و مغازه تجاري، دكوراسيون و كفپوش آن مغازه است كه نقش چشمگيري در ميزان رضايت مشتري و درنهايت فروش دارد.

يكي از رايج ترين مصالح مورد استفاده در كفپوش فضاهاي داخلي و بسته، سنگ مرمريت است. اين سنگ چنانچه با ضخامت و فراوري مناسب در كف كار شود جز بهترين و استاندارد ترين گزينه ها براي پوشش كف خواهد بود. 

سنگ گرانيت از جمله سنگ هايي باشكوهي است كه به دليل مقاومت و سختي خود در برابر هرگونه تغييرات آب و هوايي، ضربه و … براي محيط هاي داخلي و خارجي كه رفت و آمد افراد در آنها بسيار زياد است مناسب خواهد بود. گرانيت داراي ساب براق است و به جهت ايجاد اصطكاك عمليات مضرس كردن (افزايش اصطكاك و چسبندگي در سطح) را بر روي آن انجام ميدهند.

استفاده از تراورتن براي كفپوش نيز امري نسبتا رايج است. اما بايد بدانيم اين سنگ نسبت به مرمريت از نظر سختي در رتبه پايين تري قرار دارد. سنگ تراورتن براي كفپوش به عنوان تايل با ضخامت ۲ تا ۳ سانتي متر و به عنوان سنگفرش در ضخامت هاي ۳ تا ۶ سانتي متر استفاده ميگردد. 

در زمان هاي گذشته، براي ساخت عمارت هاي با شكوه از سنگ مرمر براي كفپوش آنها استفاده مي كردند. اين سنت همچنان ادامه دارد. سنگ مرمر هرچند سخت تر و انعطاف پذيرتر از سنگ تراورتن است ولي براي نگهداري آن احتياج به توجه بيشتري مي باشد.

source: بهترين سنگ كف مغازه


برچسب: ملت سنگ، سنگ كف، سنگ نما، سنگ كف مغازه، قيمت سنگ كف، سنگ كف تراورتن، سنگ كف پذيرايي، قيمت سنگ كف ارزان، سنگ نما ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۰۱ توسط:admin موضوع:

فروش ويژه انواع سنگ نما

با پيشرفت در صنعت توليد سنگ ساختماني و علم ساختمان سازي، تنوع طرح و رنگ در انواع سنگ نما بسيار زياد شد. سنگهاي نماي باكيفيت و مرغوب كه مخصوصا براي استفاده در نماي خارجي و بعضا نماي داخلي توليد مي شوند. چراكه سنگ نماي ساختمان از نظر مقاومت و استحكام مطلوب‌تر بوده و دوام بالا، زيبايي، سهولت استخراج، برش و حكاكي از ويژگي‌هاي اين سنگها مي ‌باشند.

تا چندين سال گذشته از سنگهاي تراورتن كرم و تعداد كمي از مرمريت ها براي ساخت نماي ساختمان استفاده مي كردند. زيرا ديگر سنگهاي ساختماني براي اين كار مناسب نبودند. اما يكي مزاياي پيشرفت تكنولوژي، مقاوم و محكم سازي سنگهاي ساختماني ضعيف بود.

درنتيجه با دسترسي بيشتر و فراوان شدن انواع سنگ نما، قيمت اين سنگ ها درمقايسه با قبل كاهش پيدا كرد. و از آنجايي كه هر سنگ نما در سورت ها يا درجه هاي مختلفي توليد مي شود، حتي مي توان سنگهاي نماي گران قيمت را با قيمت كمتري و سورت ضعيف تري خريداري كرد.

علاوه بر اين مورد، امروزه هزينه هاي پروژه هاي ساختمان سازي، خارج از نوع كاربري ساختمان، بسيار سنگين مي باشد. و سنگ نماي ساختمان يكي از متريال هايي است كه مورد توجه اكثر سازندگان و طراحان ساختمان قرار گرفته است. 

درنتيجه اين افراد به دنبال خريد سنگ نما با قيمت پايين اما مرغوب هستند، بخصوص براي سنگ تراورتن نما. به همين دليل در زمان خريد سنگ در فروش ويژه سنگ نما به ويژگي هاي سنگ و نكات كوچكي دقت مي كنند كه بتوانند در هزينه ها صرفه جويي كنند. سنگ نماي ساختمان زيبايي ظاهري آن و عمر آن را تعيين مي‌ كند.

از اين‌رو، انتخاب و خريد بهترين سنگ نما ساختمان اهميت ويژه اي دارد. استاندارد و ويژگي هاي سنگ نما مرغوب عبارت است از: مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي، زيبا باشد، داراي تراكم پايين و وزن كمتر باشد، چسبندگي بالا، از تخلخل مناسبي برخوردار باشد، نظافت و نگهداري آسان داشته باشد، از مقاومت خمشي و كششي بالايي برخوردار باشد، ... .

در انتها نكته اي كه بايد به آن اشاره كنيم اين است كه سنگ هاي نمايي كه كيفيت بالايي داشته و معادن آن محدود هستند طبيعتا قيمت بالاتري خواهند داشت كه غالبا توليد كنندگان اين سنگ ها تعيين كننده قيمت اين سنگ ها هستند.

source: فروش ويژه انواع سنگ نما


برچسب: ملت سنگ، سنگ نما، قيمت سنگ نما، سنگ تراورتن، سنگ نما رومي، سنگ نما تراورتن، قيمت سنگ نما ارزان، سنگ نما سفيد، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۰:۰۲ توسط:admin موضوع:

سنگ نما چيست؟

به جرئت مي توان گفت سنگ نما طبيعي تنها متريالي است كه در تمام ادوار تاريخ براي ساخت نماي خارجي ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفته است. و نماي ساختمان، ظاهر بيروني هر ساختمان است. كه اين ظاهر نقش بسيار مهمي در زيبايي و جذابيت خودِ ساختمان، محل و در كل زيبايي شهر ايفا مي كند.

همچنين نماي بيروني به منزله يك لايه محافظ براي ساختمان است كه علاوه بر زيبايي از آن در برابر عوامل مختلف محافظت مي نمايد. به همين دليل است كه هميشه سازندگان ساختمان ها در تلاش بودند كه از مقاوم ترين مصالح، يعني همان سنگ نما براي ظاهر بيروني ساختمان استفاده كنند.

سنگهاي نما دسته اي از انواع سنگهاي ساختماني هستند كه به گونه اي برش، توليد و فرآوري مي شوند كه مخصوص استفاده در نماي بيروني ساختمان ها مي باشند (به ويژه براي سنگ نما رومي). مانند سنگ‌ هاي آذرين، دگرگوني و رسوبي. همچنين اين سنگهاي ساختماني بسيار متراكم و سنگين بوده و مي توان به راحتي و بدوني نگراني از آنها در ارتفاع هاي زياد (برج ها، مجتمع هاي بزرگ تجاري، اداري، …) استفاده كرد.

اما سنگهاي نما تنها به همين دليل مخصوص استفاده در نماي بيروني يا خارجي ساختمان نيستند. بلكه سنگ مناسب براي نما ويژگي هاي ديگري هم دارد كه آنها را به سنگهاي ساختماني براي ساخت نماي خارجي ساختمان تبديل مي كند. ويژگي هاي مانند:

از آنجا كه نماي خارجي ساختمان در بيروني ترين قسمت ساختمان قرار گرفته است، علاوه بر اينكه تحت تاثير عوامل نخريب كننده مختلف است، بايد زيبايي خاص و خيره كننده اي هم داشته باشد كه نظر هر ببينده اي را به خود جلب كند. هرچند كه تمام سنگهاي طبيعي داراي زيبايي منحصربه فردي هستند اما نحوه توليد و برش سنگ هم بايد به گونه اي باشد كه اين زيبايي را خاص تر كند. به طور مثال استفاده از سنگ اسلب براي نما.

هرچند كه تمام سنگهاي ساختماني طبيعي از مقاومت زيادي برخودار هستند و به كار بردن آنها در ساختمان سازي باعث افزايش عمر ساختمان مي شود، اما همه آنها براي استفاده در نماي خارجي مناسب نيستند.

حال بر اين اساس كدام سنگهاي ساختماني هستند كه داراي اين مشخصات مي باشند؟ انواع سنگهاي تراورتن، سنگهاي گرانيت، چيني، سند استون، بسته به نوع جغرافيا مرمر و مرمريت. هركدام از اين سنگهاي نما خود، داراي انواع مختلفي هستند كه انتخاب نوع سنگ بستگي به سليقه سازنده ساختمان دارد. براساس اين توضيحات از متريال هاي ديگر مانند آجر، خشت، شيشه، بتن، …. كمتر استفاده مي شود.

source: سنگ نما چيست؟


برچسب: ملت سنگ، سنگ نما، سنگ نما رومي، سنگ اسلب، قيمت سنگ نما، سنگ نما سفيد، سنگ گرانيت، سنگ تراورتن، سنگ مرمريت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۳۱ توسط:admin موضوع:

سنگ كف پذيرايي

كفپوش كردن ساختمان با سنگ كف كاري است متداول كه اكثرا طراحان و معماران براي هر نوع ساختماني انجام مي دهند. با اين كار زيبا سازي فضاي داخلي ساختمان افزايش چشم گيري پيدا مي كند. و همينطور متريالي را به كار مي برند كه عمر طولاني دارد و نياز به ترميم يا تعويض كفپوش در كوتاه مدت نيست.

در بين انواع بناها، براي ساختمان هاي مسكوني بيشتر از سنگ كف براي كفپوش استفاده مي كنند تا ديگر ساختمان ها. و از آنجايي كه در فضاي داخلي آپارتمان ها، سنگ كمتر در معرض خراب شدن قرار دارند، مي توان تمام كف ساختمان هاي مسكوني را با سنگ كف پوشاند. بخصوص كف پذيرايي را.

اتاق پذيرايي قسمتي است كه براي اغلب مردم محيط مركزي خانه تلقي شده و جايي است كه از ميهمانان خود در آنجا پذيرايي مي‌كنند. و يا در زمانِ ديگري از آنجا براي ريلكس كردن و بدست آوردن آرامش استفاده مي ‌كنند.

در واقع پذيرايي محيطي آرام و دلباز است كه باعث راحتي فكر و احساس خوب در افراد خانه يا ميهمانان مي‌ شود. پس بايد آن را به گونه اي طراحي و اجرا كرد كه حس خوب بودن در آن را بيشتر كند.

سنگ ساختماني طبيعي متريالي است كه به واسطه سطح صيقلي اي كه دارد، پا گذاشتن بر روي آن حس فوق العاده اي ايجاد مي كند. همچنين سنگ ساختماني خاصيت انتقال گرما و سرما را دارد. بنابراين در تابستان دماي منزل را متعادل تر كرده و در زمستان با به كاربردن سيستم گرمايشي مناسب، ميتوان گرما را به كل فضا انتقال داد.

مورد ديگري كه بايد به آن اشاره كنيم زيبايي طرح و رنگ سنگ ساختماني است. سنگ‌ كف در طرح‌ ها و رنگ ‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند كه اين ويژگي باعث مورد پسند واقع شدن براي هر نوع سليقه، و قابليت استفاده براي اغلب سبك‌هاي دكوراسيون مي ‌شود.

دوام، استحكام و طول عمر بالاي سنگ ك هم ويژگي اي است كه همه افراد از آن اطلاع دارند. اما مناسب ترين سنگ كف براي كفپوش ساختمان عبارتند از: كريستال يا چيني، انواع مرمريت ها، تراورتن ها، ... كه انتخاب هر سنگي از هر كدام از اين دسته ها، بستگي به نوع معماري و سليقه شما دارد.

source: سنگ كف پذيرايي


برچسب: خريد سنگ كف پذيرايي، قيمت سنگ كف پذيرايي، قيمت سنگ كف سالن ارزان، قيمت سنگ كف، سنگ كف خانه، سنگ كف پذيرايي، سنگ كف، ملت سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۳۰ توسط:admin موضوع:

سنگ پله گرانيت

اكثر مالكان و معماران براي بيشتر كردن شكوه و عظمت يك ساختمان از سنگ پله براي ساخت پلكان و راه پله بنا استفاده مي كنند. چراكه پله يكي از مهم ترين ترين اجزاي ساختمان است. اين عنصر كاربردي نه تنها به طور مداوم مورد استفاده قرار مي گيرد، بلكه حضور آن در ساختمان زيبايي بي نظيري به فضا مي بخشد.

شكل ظاهري پله هاي ساختمان با توجه به نوع كاربرد آن ها طراحي مي شود. و براي ساخت آنها مي توان از مصالح ديگري مانند چوبي، فولادي، شيشه اي، بتني، پلكسي و يا تركيب چند مصالح با يكديگر، استفاده كرد. از طرف ديگر پلكان از ۳ قسمت اصلي: پله، سطح شيب دار و پاگرد و ۳ قسمت فرعي خيز پله، آب چكان و نرده تشكيل شده است.

هرچند كه از همه اين متريال هاي مي توان تمام قسمت هاي پلكان را ساخت اما تمام آنها براي هر نوع كاربري مناسب نيستند. به طور مثال چوب به راحتي مي سوزد، بتن زيبا نيست، شيشه به دليل استفاده از شيشه هاي نشكن مقرون به صرفه نيست، … .

حال انتخاب سنگ پله مناسب كاري است دشوار زيرا تنوع سنگ پله ساختماني زياد است. در بين اين تنوع زياد، سنگ گرانيت جز انتخاب هاي اول و دوم است. به اين دليل كه:

گرانيت يكي از سنگ هاي ساختماني بسيار مهمي است كه از آن به عنوان سنگ پله، زياد استفاده مي شود. سنگ گرانيت داراي بافتي با دانه هاي متوسط تا درشت است. و با توجه به نوع كاني هاي موجود در آن، به رنگ ‌هاي گوناگوني از صورتي تا خاكستري پررنگ و حتي سياه يافت مي شود.

مزاياي خريد سنگ پله گرانيت شامل بهره مندي از مقاومت بسيار بالاي آن، دوام و ماندگاري بالا، نگهداري آسان، اشتعال ناپذيربودن، عايق حرارتي، مقاومت در برابر جذب آب، عدم ترك و شكستگي، عدم واكنش با مواد شوينده، … است.

البته بالاتر بودن وزن آن نسبت به مرمريت باعث افزايش اضافه بار در ساختمان مي شود. از ديگر عيب هاي سنگ پله گرانيت، تنوع رنگي كمتر آن را مي توان نام برد. همچنين هر چه سنگ گرانيت طرحي يكنواخت تر و يك رنگ تري داشته باشد، فرآوري پيشرفته تري روي آن صورت گرفته، پس قيمت بالاتري خواهد داشت.

source: سنگ پله گرانيت


برچسب: ملت سنگ، سنگ پله، سنگ پله گرانيت، قيمت سنگ پله، قيمت سنگ پله ارزان، قيمت سنگ پله سفيد، سنگ ساختماني، سنگ پله تراورتن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۱:۳۵ توسط:admin موضوع:

سنگ اسلب آشپزخانه

زماني كه صحبت از زيبايي سنگهاي ساختماني طبيعي به ميان مي آيد، سنگ اسلب به يكي از بي رغيب ترينِ اين سنگها تبديل مي شود. هرچند كه سنگ اسلب نوعي از سنگهاي ساختماني نيست (منظور سنگهاي مرمريت، تراورتن، … است)، و در واقع جزيي از همان سنگهاي طبيعي است، اما با اين حال زيبايي آن بسيار خاص و منحصربه فرد مي باشد.

حال اين سنگ كه داراي ابعادي بيشتر از ۱ متر است (مقابل سنگ تايل كه بيشترين ابعادش ۸۰*۸ است)، براي استفاده در آشپزخانه بسيار مناسب مي باشد. چرا مخصوصا آشپزخانه؟ زيرا آشپزخانه يكي از مهمترين قسمت ها در ساختمان است.

آشپزخانه هم قسمتي است كه افراد ساكنِ ساختمان در آن خيلي تردد دارند، مخصوصا خانم هاي خانه دار، و هم قسمتي است كه در ديد همگان قرار دارد. بنابراين هرچقدر اين فضا زيباتر باشد، روحيه افراد بهتر مي شود. و قطعا فضاي ساختمان هم زيباتر ديده شده و جلوه ميكند.

سنگ اسلب در آشپزخانه كاربردهاي زيادي دارد. از كابينت هاي آشپزخانه گرفته تا جزيره يا كانتر آشپزخانه، ديوارها و حتي كف. سنگ اسلب يكي از پرتنوع ترين انواع سنگ ساختماني است، زيرا از تمام سنگهاي طبيعي مي توان سنگ اسلب توليد كرد. پس دستتان در انتخاب اين سنگ بسيار باز  است.

نگ و طرح سنگهاي طبيعي تكرار ناشدني و خاص هستند. زماني كه اين زيبايي در ابعاد بزرگ قرار گيرد، ديگر به هيچ عنوان نمي توان دو سنگ ساختماني در ابعاد اسلب را پيدا كرد كه حداقل طرح مشابهي داشته باشند. اين زيبايي و خاص بودن در ۲ نوع از سنگهاي طبيعي بيشتر هم مي شود. سنگهاي مرمر و مرمريت.

سنگ مرمريت يكي از زيباترين سنگ هاي تزئيني است كه با ويژگي هاي ظاهري و فيزيكي منحصربفرد خود كاربرد فراواني در ساخت مصنوعات سنگي و ساختمان دارد. و توليد سنگهاي اسلب يكي از آنها است.

source: سنگ اسلب آشپزخانه


برچسب: ملت سنگ، سنگ اسلب آشپزخانه، قيمت سنگ اسلب، خريد سنگ اسلب، سنگ ساختماني، سنگ مرمريت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۲:۴۲ توسط:admin موضوع:

مزيت هاي خريد و فروش ويژه سنگ نما

در سال هاي اخير برندها و شركت هاي محدودي از فعالان صنعت سنگ ساختماني به دنبال خريد و فروش ويژه سنگ نما به روش آنلاين بودند. زيرا در اين سالها، خريد اينترنتي انواع كالا با سرعت بسيار زيادي در حال گسترش است. كه طبيعتا كالايي مانند سنگ ساختماني هم از اين قافله عقب نمانده است.

همانطور كه مي دانيد در زمان خريد برخي از كالاها مانند لوازم ظريف و كوچك نياز به بررسي زياد مي باشد. يا براي خريد برخي كالاهاي ديگر، نياز به داشتن اطلاعات بسيار دقيقي از محصول و كاربرد آن است. مانند خريد اينترنتي كفش، لباس، … . يا مطمين نبودنِ خريد برند كه آيا اصل است يا فيك. و بي نهايت مثال ديگر كه قطعا در ذهن داريد.

يكي از مهمترين مزاياي خريد آنلاين دارد، اطلاع پيدا كردن از نظر ديگر خريداران مي باشد. چه بسا كه در بسياري از مواقع كاربران با درج نظراتِ راهگشا در تصميم‌گيري درست براي كاربران، نقش پررنگي ايفا مي‌كنند .براي مثال شما مي توانيد متوجه شويد كه خريد سنگ نما مورد نظر براي آب و هواي شما مناسب است يا نه؟ تجربه ديگران از اين خريد چطور بوده؟

عرضه‌كنندگان سنگ ساختماني به راحتي مي‌توانند محصولات خود را در معرض ديد كاربران در سراسر كشور قرار دهند. اين موضوع به آنها اجازه ميدهد فروش خود را به صورت نامحدودي افزايش دهند.

از جمله كارهايي كه هر خريدار سنگ انجام ميدهد، مقايسه و بررسي انواع سنگ ساختماني با سنگ ديگر مي باشد.

عرضه‌كنندگان سنگ ساختماني به راحتي مي‌توانند محصولات خود را در معرض ديد كاربران در سراسر كشور قرار دهند. اين موضوع به آنها اجازه ميدهد فروش خود را به صورت نامحدودي افزايش دهند. 

source: مزيت هاي خريد و فروش ويژه سنگ نما


برچسب: ملت سنگ، فروش ويژه سنگ نما، قيمت سنگ نما، قيمت سنگ نما رومي، سنگ نما ارزان، خريد سنگ نما، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۲:۲۱ توسط:admin موضوع:

بهترين نوع سنگ ساختماني

در بين مصالح ساختماني، انتخاب مواد مناسب براي يك پروژه به ويژگي هاي آن مصالح بستگي دارد. به ويژه خريد سنگ ساختماني. زيرا سنگ طبيعي ساختماني عامل تعيين كننده در استحكام و زيبايي ساختمان ها دارد و باعث افزايش عمر مفيد ساختمان مي گردد.

سنگ‌ها بر اساس كاربرد، مصارف ويژه‌اي دارند. البته بسيار اهميت دارد كه بدانيم كدام سنگ با چه جنسي براي كدام قسمت هاي ساختمان كاربرد دارد. زماني كه براي خريد سنگ ساختماني به بازار سنگ مراجعه ميكنيد، نكات زيادي است كه بايد به آنها توجه كرد.

ظاهر سنگ ساختماني: يك سنگ ساختماني باكيفيت از ظاهر آن مشخص است. زيرا در سطح سنگ طبيعي هيچ گونه ترك، خط، خش، … وجود ندارد. سنگ بايد به اندازه كافي سخت باشد و رگه‌هاي سست يا پوسيده نداشته باشد.

همچنين سنگ نما طبيعي نبايد داراي خلل و فرج باشد. اگر چنين بود بايد در زمان توليد و فرآوري سنگ ساختماني از روش هايي مانند هوند، صيقلي، برش همر استفاده شود تا تخلخل سنگ از بين برود. پس با سالم بودن سنگ در زمان خريد سنگ ساختماني دقت كنيد.

مقاومت سنگ ساختماني: ميزان مقاومت در سنگهاي ساختماني متفاوت است. اما بسته به مكاني كه سنگ در آنجا كار مي شود، استحكام آن بايد زياد باشد تا بتواند در برابر بارهاي مختلفي كه بر آن وارد مي شود، مقاومت كنند.

دوام سنگ ساختماني به تركيب شيميايي و ساختارهاي بدني آن بستگي دارد. سنگ بايد در برابر اثرات مخرب از دوام طولاني برخوردار باشد. يك سنگ متخلخل به سرعت تجزيه مي شود. بنابراين يك سنگ خوب بايد داراي ساختارهاي فشرده و بلوري باشد.

وزن سنگ ساختماني: سنگ بايد به گونه‌اي باشد كه برش و شكل دادن آن چندان سخت نباشد. وگرنه توليد آن سنگ غير اقتصادي است. سنگهاي ساختماني معمولا به دو صورت سنگ اسلب و سنگ تايل برش و توليد مي شوند. به همين نسبت وزن و ضخامت سنگ اهميت دارد. سنگ ساختماني در ضخامت هاي مختلف بريده مي شوند.

در انتها، علاوه بر تمام موارد فوق در مورد سنگ بناي خوب، سنگ بايد بتواند داراي پوليش مناسب باشد، نبايد متخلخل شود، داراي مقادير كم جذب باشد، قادر به مقاومت در برابر گازهاي واكنشي شيميايي مانند دي اكسيد كربن، دي اكسيد گوگرد … باشد و اشعهUV نور خورشيد در ظاهر و مقاومت آن تغييري ايجاد نكن.

source: بهترين نوع سنگ ساختماني


برچسب: خريد و فروش سنگ ساختماني، خريد سنگ ساختماني، قيمت سنگ ساختماني، ملت سنگ، انواع سنگ ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۴۲ توسط:admin موضوع:

قيمت سنگ انواع ساختماني

اگر قصد خريد سنگ ساختماني را داشته باشيد و به بازار سنگ مراجعه كرده باشيد، حتما متوجه قيمت هاي بسيار متفاوت سنگها شده ايد. و برايتان اين سوال پيش آمده كه چرا قيمت سنگها تا اين حد متغير است؟ و يا چه عواملي باعث مي شود قيمت يك سنگ در مقايسه با سنگهاي ديگر بيشتر باشد؟

نوع سنگ: اولين معيار كه بر روي قيمت سنگ ساختماني تاثير گذار است نوع سنگ است. سنگهاي طبيعي انواع متفاوتي دارند. مانند: سنگهاي مرمريت، تراورتن، گرانيت، تراونيكس، لام استون، … .

هر كدام از اين سنگها ويژگي هاي مخصوص به خود را دارند و براي يك نوع كاربري مناسب هستند. به طور مثال سنگهاي تراورتن بهترين سنگ نما هستند، يا سنگهاي گرانيت براي پاركينگ مناسب ترند، و يا مرمريت ها كه زيبايي خيره كننده اي دارند.

رنگ و ابعاد سنگ: سنگهاي ساختماني از نظر ميزان تنوع طرح و رنگ بي همتا هستند. و هركدام از خانواده سنگهاي طبيعي طرح مخصوص به خود را دارند. اما در سنگهاي زمينه روشن، سنگهايي كه رنگ و بافت يكدست تري دارند، از قيمت بيشتري برخودارند.

اما سنگهايي با رنگ زمينه تيره، قيمت بالاتري در مقايسه با سنگهاي زمينه روشن دارند. اما سنگهايي با رنگ هاي خاص مانند، زرد، آبي، قرمز، صورتي، سبز، … به دليل كمياب بودن در مقايسه با ديگر سنگها، گران قيمت تر مي باشند.

از نظر ابعاد سنگ، سنگها معمولا در ابعاد تايل برش داده مي شوند. اما سنگهايي كه داراي ابعاد اسلب هستند، قيمت بيشتري دارند. زيرا ضخامت، روش هاي برش سنگ، حمل و نقل، نصب، … سخت تر و بيشتر از سنگ تايل مي باشد.

توليد و استخراج سنگ ساختماني: از آنجايي كه ميزان مقاومت و سختي سنگهاي طبيعي با هم يكي نيست، بنابراين نمي توان با يك روش، همه سنگهاي ساختماني را از كوه جدا كرد. براي استخراج برخي از اين سنگها مانند سنگ گرانيت، نياز به استفاده از ابزار آلات و ماشين هاي بيشتر و گرانتري است.

كه همين موضوع بر روي افزايش قيمت سنگ تاثير گذار است.علاوه بر اين زماني كه كوپ هاي سنگ براي برش و انجام عمليات فراوري به كارخانه فرستاده مي شوند، قيمت آنها كاهش يا افزايش ميابد.

source: قيمت سنگ انواع ساختماني


برچسب: انواع سنگ ساختماني، خريد سنگ ساختماني، ملت سنگ، فروش سنگ ساختماني، قيمت سنگ ساختماني، فروش اينترنتي سنگ ساختماني، خريد و فروش سنگ ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۱۵ توسط:admin موضوع: