ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

سنگ اسلب مناسب كف

استفاده از سنگ كف در ابعاد سنگ اسلب زيبايي و جلوه ي لوكس تري در مقايسه با كفپوش هاي سنگي در ابعاد تايل دارند. اين موضوع را مي توان در هتل ها، مراكز تفريحي و تجاري بزرگ، رستوران ها، لابي ساختمان ها، … به خوبي مشاهده كرد.

استفاده از سنگ كف براي كفپوش ساختمان ها به جهت دوام و پايداري بالا در برابر تغييرات آب و هوايي، غير قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاوم بودن در برابر فشار و ضربات بالا و همچنين برخورداري از قابليت شستشو و ثبات رنگي … بسيار رايج مي باشد.

اما همه ماجرا اين نيست! پس از اينكه سنگ به صورت اسلب بريدش خورد، وارد مراحل بعدي فرآوري مثل اپوكسي كاري، رگه گيري، ساب و صيقل كاري ، فرزكاري و دوربري مي شود. ضخامت برش سنگ اسلب عمدتا 2 سانتي متر بوده و در برخي از موارد با ضخامت 3 سانتي متر نيز بريده مي شود.

طبيعتا نمي توان انتظار داشت كه سنگ كف با اين ابعاد و اندازه و با پشت سر گذاشتن اين مراحلِ توليد، قيمت كمي داشته باشد. مورد ديگري كه بر روي قيمت سنگ اسلب موثر است، نصب سخت آن است. اما با اين حال مهندسان تلاش دارند تا براي پروژه هاي لوكس خود از سنگ اسلب براي كف استفاده كنند.

source: سنگ اسلب مناسب كف


برچسب: ملت سنگ، سنگ كف، سنگ اسلب، قيمت سنگ كف، قيمت سنگ اسلب، سنگ كف لابي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۵ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :