ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

بهترين سنگ كف مغازه

اگر دقت كرده باشيد كفپوش اكثر مغازه ها، فروشگاه ها، ساختمان هاي تجاري، … از سنگ كف ساخته شده است؛ و برايتان اين سوال پيش آمده باشد كه چرا از كفپوش ديگري به جاي سنگ كف استفاده نمي كنند؟ با ما باشيد كه پاسخ اين سوال را در ادامه مقاله ذكر كرده ايم.

هر مغازه با ارائه هر نوع خدمات يا محصول در هر شهر يا كشوري در مرحله اول احتياج به يك دكوراسيون داخلي شايسته و مناسب دارد. قطعاً مغازه‌اي كه به اين موضوع اهميت مي‌دهد، از رقباي خود بسيار جلوتر مي‌باشد. يكي از عناصر موثر در دكوراسيون داخلي همان كفپوش مغازه است كه از اولين قسمت‌هاي كار شده در مغازه به حساب مي‌آيد.

مغازه ها و مراكز تجاري از جمله فضاهايي هستند كه نسبت به ساختمان هاي مسكوني تردد بيشتري دارند. به همين دليل علاوه بر زيبايي بايد به دوام كفپوشي كه انتخاب مي شود توجه ويژه اي داشت. به طور كلي يك كفپوش براي مغازه زماني مناسب تلقي مي شود كه با ويژگي هاي آن فضا و نوع كاربري اش بيشترين هماهنگي را داشته باشد.

سنگ كف يكي از رايج ترين مصالح مورد استفاده در طراحي فضاي داخلي و بيروني مغازه ها و فروشگاه ها مي باشد. چراكه سنگ نما مناسبِ كف علاوه بر اينكه مقاوم بالايي در برابر عوامل بالا دارد، چنانچه با محيط پيراموني خود هماهنگ باشد؛ فضايي چشم نواز و زيبا را خلق خواهد كرد.

علاوه بر مواردي كه تا الان بيان كرديم، موردي هست كه مي توان گفت از اهميت بيشتري برخودار است. و آن جذب مشتري است. يكي از فاكتورهاي تاثيرگذار در جذب مشتري از يك فروشگاه و مغازه تجاري، دكوراسيون و كفپوش آن مغازه است كه نقش چشمگيري در ميزان رضايت مشتري و درنهايت فروش دارد.

يكي از رايج ترين مصالح مورد استفاده در كفپوش فضاهاي داخلي و بسته، سنگ مرمريت است. اين سنگ چنانچه با ضخامت و فراوري مناسب در كف كار شود جز بهترين و استاندارد ترين گزينه ها براي پوشش كف خواهد بود. 

سنگ گرانيت از جمله سنگ هايي باشكوهي است كه به دليل مقاومت و سختي خود در برابر هرگونه تغييرات آب و هوايي، ضربه و … براي محيط هاي داخلي و خارجي كه رفت و آمد افراد در آنها بسيار زياد است مناسب خواهد بود. گرانيت داراي ساب براق است و به جهت ايجاد اصطكاك عمليات مضرس كردن (افزايش اصطكاك و چسبندگي در سطح) را بر روي آن انجام ميدهند.

استفاده از تراورتن براي كفپوش نيز امري نسبتا رايج است. اما بايد بدانيم اين سنگ نسبت به مرمريت از نظر سختي در رتبه پايين تري قرار دارد. سنگ تراورتن براي كفپوش به عنوان تايل با ضخامت ۲ تا ۳ سانتي متر و به عنوان سنگفرش در ضخامت هاي ۳ تا ۶ سانتي متر استفاده ميگردد. 

در زمان هاي گذشته، براي ساخت عمارت هاي با شكوه از سنگ مرمر براي كفپوش آنها استفاده مي كردند. اين سنت همچنان ادامه دارد. سنگ مرمر هرچند سخت تر و انعطاف پذيرتر از سنگ تراورتن است ولي براي نگهداري آن احتياج به توجه بيشتري مي باشد.

source: بهترين سنگ كف مغازه


برچسب: ملت سنگ، سنگ كف، سنگ نما، سنگ كف مغازه، قيمت سنگ كف، سنگ كف تراورتن، سنگ كف پذيرايي، قيمت سنگ كف ارزان، سنگ نما ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۰۱ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :