ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

سنگ كف پذيرايي

كفپوش كردن ساختمان با سنگ كف كاري است متداول كه اكثرا طراحان و معماران براي هر نوع ساختماني انجام مي دهند. با اين كار زيبا سازي فضاي داخلي ساختمان افزايش چشم گيري پيدا مي كند. و همينطور متريالي را به كار مي برند كه عمر طولاني دارد و نياز به ترميم يا تعويض كفپوش در كوتاه مدت نيست.

در بين انواع بناها، براي ساختمان هاي مسكوني بيشتر از سنگ كف براي كفپوش استفاده مي كنند تا ديگر ساختمان ها. و از آنجايي كه در فضاي داخلي آپارتمان ها، سنگ كمتر در معرض خراب شدن قرار دارند، مي توان تمام كف ساختمان هاي مسكوني را با سنگ كف پوشاند. بخصوص كف پذيرايي را.

اتاق پذيرايي قسمتي است كه براي اغلب مردم محيط مركزي خانه تلقي شده و جايي است كه از ميهمانان خود در آنجا پذيرايي مي‌كنند. و يا در زمانِ ديگري از آنجا براي ريلكس كردن و بدست آوردن آرامش استفاده مي ‌كنند.

در واقع پذيرايي محيطي آرام و دلباز است كه باعث راحتي فكر و احساس خوب در افراد خانه يا ميهمانان مي‌ شود. پس بايد آن را به گونه اي طراحي و اجرا كرد كه حس خوب بودن در آن را بيشتر كند.

سنگ ساختماني طبيعي متريالي است كه به واسطه سطح صيقلي اي كه دارد، پا گذاشتن بر روي آن حس فوق العاده اي ايجاد مي كند. همچنين سنگ ساختماني خاصيت انتقال گرما و سرما را دارد. بنابراين در تابستان دماي منزل را متعادل تر كرده و در زمستان با به كاربردن سيستم گرمايشي مناسب، ميتوان گرما را به كل فضا انتقال داد.

مورد ديگري كه بايد به آن اشاره كنيم زيبايي طرح و رنگ سنگ ساختماني است. سنگ‌ كف در طرح‌ ها و رنگ ‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند كه اين ويژگي باعث مورد پسند واقع شدن براي هر نوع سليقه، و قابليت استفاده براي اغلب سبك‌هاي دكوراسيون مي ‌شود.

دوام، استحكام و طول عمر بالاي سنگ ك هم ويژگي اي است كه همه افراد از آن اطلاع دارند. اما مناسب ترين سنگ كف براي كفپوش ساختمان عبارتند از: كريستال يا چيني، انواع مرمريت ها، تراورتن ها، ... كه انتخاب هر سنگي از هر كدام از اين دسته ها، بستگي به نوع معماري و سليقه شما دارد.

source: سنگ كف پذيرايي


برچسب: خريد سنگ كف پذيرايي، قيمت سنگ كف پذيرايي، قيمت سنگ كف سالن ارزان، قيمت سنگ كف، سنگ كف خانه، سنگ كف پذيرايي، سنگ كف، ملت سنگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۳۰ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :