ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

نماي سنگ تراورتن كرم چگونه است؟

يكي از بهترين و متداول ‌ترين متريال ها براي نماي ساختمان استفاده از سنگ تراورتن به ويژه تراورتن كرم مي باشد. اما شايد دچار ترديد باشيد كه آيا استفاده از سنگ تراورتن براي نماي ساختمان مورد نظر شما مناسب است يا نه؟

براي رسيدن به پاسخ اين سوال بهتر است با تمام ويژگي هاي اين سنگ ساختماني آشنا شويد. و سپس با بررسي و مقايسه و البته با مشاوره گرفتن از افراد متخصص درصورت نياز، تصميم بگيريد كه از تراورتن براي نماي ساختمان تان استفاده كنيد يا نه.

تراورتن در اثر فعاليت چشمه هاي آب گرم تشكيل مي شود. بطور كلي در طي فرآيند تشكيل ذخاير تراورتن، آبهاي گرم از بين طبقات سنگ هاي كربناتي به ويژه سنگ آهك عبور مي كنند. و به دليل اسيدي بودن، كربنات كلسيم موجود در اين سنگ ها را حل كرده و به صورت محلول كربناتي و بي كربناتي با خود به سطح زمين منتقل مي كنند.

فرآيند تشكيل اين سنگ، ساختاري بسيار منحصر به فرد به آن بخشيده است. ساختاري پر از حفره ‌هاي كوچك و بزرگ كه عموما به آتها خلل و فرج گفته مي شود. وجود خلل و فرج در پشت سنگ مناسب براي نما تراورتن، آن را به نمونه اي مناسب براي اجراي نماي ساختمان تبديل كرده است. زيرا اين ويژگي باعث مي شود ملات به خوبي به پشت آن بچسبد و بر روي سطح مورد نظر قرار گيرد.

ويژگي‌هايي همچون مقاومت بالا، صيقل پذيري، تنوع رنگي بالا و زيبايي ظاهري تراورتن را به يكي از پركاربردترين و متداول‌ترين سنگ ‌ها در نماي ساختمان تبديل كرده است. علاوه بر اين ويژگي ‌هاي ظاهري، اين سنگ نما با گذشت زمان تغيير رنگ نمي‌ دهد. در برابر آتش و حرارت مقاوم است و مراقبت و نگهداري از آن نيز بسيار ساده و كم هزينه است.

source: نماي سنگ تراورتن كرم چگونه است؟


برچسب: ملت سنگ، سنگ تراورتن نما، سنگ نما رومي، خريد سنگ نما، قيمت سنگ تراورتن، فروش ويژه سنگ تراورتن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۳:۰۸ توسط:admin موضوع:

قيمت سنگ مرودشت و كاربرد آن

يكي از پرفروش ترين سنگ هاي ساختماني، خريد سنگ مرودشت است. چرا كه اين سنگ يكي از سفيدترين سنگهاي طبيعي بوده و دل هر خريداري را مي برد.

سنگ مرودشت از خانواده سنگهاي طبيعي مرمريت مي باشد و از معادن سپيد سنگ مرودشت در استان فارس استخراج مي شود. اين سنگ زيباي مرمريت بدليل رنگ سفيد و يكدست بودن آن گزينه بسيار مناسبي براي نماي ساختمان مي باشد اما نه همه نماها، بلكه نماي داخلي.

زيرا سنگ مرمريت مرودشت يك سنگ آهكي بوده و به همين دليل از جذب آب بالايي برخوردار است. به همين دليل نميتوان آن را در هر مكاني استفاده كرد. بنابراين از سنگ مرودشت بايد در مكان هايي استفاده كرد كه در معرض آب يا رطوبت نيستند. مانند ديوار هاي داخلي، كفپوش پذيرايي، ديوار راه پله، ديوار پاركينگ مي باشد.

اما شايد ديده يا شنيده باشيد كه از اين سنگ، به عنوان سنگ نما در نماي خارجي هم استفاده مي شود؛ و حال اين سوال برايتان پيش مي آيد كه چطور از مرمريت مرودشت استفاده كرده اند؟

در واقع قبل از روانه اين سنگ ساختماني به بازار براي فروش و خريد سنگ مرودشت، در زمان توليد و فرآوري آن از موادي استفاده مي كنند كه مقاومت سنگ را افزايش مي دهند.

درنتيجه اگر قصد استفاده از مرمريت مرودشت براي نماي خارجي را داريد حتما از فروشنده بپرسيد براي نماي اصلي مناسب است يا نه. اما سنگ مرودشت معمولا بصورت سابيده، چرمي و تيشه اي فرآوري مي شود.

source: قيمت سنگ مرودشت و كاربرد آن


برچسب: قيمت سنگ مرودشت، خريد سنگ مرودشت، انواع سنگ مرودشت، ملت سنگ، سنگ لايم استون مرودشت، قيمت سنگ مرمريت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۵۲ توسط:admin موضوع:

فروش ويژه سنگ نما

سنگ تراورتن از جمله ­ي پر استفاده ترين سنگهاي ساختماني مي باشد. بنابراين همه افراد به دنبال خريد سنگ نما ارزان هستند. چرا؟ زيرا اين سنگ با انواع شرايط آب و هوايي و موقعيت جغرافيايي هر منطقه سازگار است و مهمتر از آن با همه سليقه ها هماهنگ و جور است.

در صنعت ساختمان سازي به تمامي وجوه بيروني يا خارجي ساختمان، نما مي گويند. اما اگر بخواهيم دقيق تر به اين موضوع بپردازيم بايد بگوييم نما شامل فضاي داخلي ساختمان هم مي باشد. به اين دليل كه به همان ميزان كه نماي بيروني ساختمان بايد جلب توجه كنند باشد، نماي داخلي هم بايد لوكس و جذاب باشد.

اما اين بدان معنا نيست كه هر متريالي كه براي نماي بيروني مناسب است، براي فضاي داخلي ساختمان هم ايده آل است. زيرا اين دو فضا ويژگي هاي خاص خود را دارند. پس بايد در تعريف سنگ نما تجديد نظر كرد و نماي داخلي را هم در اين تعريف قرار داد. به همراه متريال هاي مناسب براي هر دو نما.

سنگ نما، نماي خارجي ساختمان و سنگ تراورتن سه موضوعي هستند كه هميشه با هم عجين هستند. به ويژه براي نماي رومي ساختمان و سنگ نماي رومي. شايد بتوان گفت نماي رومي، تنها نمايي است كه تماما از سنگ تراورتن ساخته مي شود.

تراورتن سنگي است كه بازه رنگي بسيار متنوعي دارد. از رنگهاي خاص مانند قرمز و زرد گرفته تا رنگهاي رايج در سنگهاي ساختماني مانند سفيد و كرم. اما ويژگي هاي اين سنگ هستند كه تراورتن را به يكي از پرفروش ترين سنگهاي ساختماني طبيعي تبديل كرد است. به همين دليل است خريد در فروش ويژه سنگ نما بهترين انتخاب است.

علاوه بر ويژگي هاي بالا بايد مشخصات زير را براي سنگ تراورتن و انواع سنگ نما برشمرد:

  • تراكم پايين و وزن كمتر
  • مقاومت بالا
  • چسبندگي بالا
  • داراي تخلخل

لازم به ذكر است سنگ گرانيت و برخي از انواع مرمريت ها مانند كريستال هم قابليت استفاده در نماي خارجي را دارند.

source: فروش ويژه سنگ نما


برچسب: فروش ويژه سنگ نما، فروش ويژه سنگ تراورتن، خريد سنگ نما، سنگ نما رومي، سنگ نما ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۱:۰۴ توسط:admin موضوع:

سنگ هرسين پله

براي ساخت پله و راه پله بايد از متريالي استفاده كرد كه زيبا بوده و باعث صدمه زدن به افراد هم نشود. مانند سنگ هرسين پله. زيرا پله و راه پله علاوه بر راه ارتباطي بين طبقات، به سلامت افراد هم مرتبط مي شود. چرا به طور خاص سنگ مرمريت هرسين براي پله؟ زيرا از آزمايش هايي كه به منظور استفاده براي پله، بر روي اين سنگ انجام شده است، سربلند بيرون آمده است.

سنگ هرسين از نوع سنگهاي دگرگون شده بر پايه كربنات كلسيم است و داراي كاني هاي كلسيت، دولوميت و كريستالها مي باشد. بافت و ساختار اين كاني ها در اثر فشار و حرارت بالا به يك كلسيت بزرگ و رگه دار تبديل شده است.

سنگ هرسين پله يكي از شناخته شده ترين و پرفروش ترين سنگهاي مرمريت ايران است. وجود چند ويژگي مهم در سنگ مرمريت هرسين اين سنگ را به عنوان يك برند معروف در گروه بهترين سنگ مرمريت معرفي كرده است. اين ويژگي ها و مشخصات عبارتند از:

معيار انتخاب سنگ براي پله را ميتوان به دو فاكتور مهم داخل بنا و خارج از بنا تقسيم كرد. جنس سنگ و فراوري هاي سنگ نسبت به كاربرد در يكي از اين دو حالت تغيير ميكند. پله در فضاهاي داخلي غالبا و اصولا بايد زيباتر، ظريف تر با سطحي براق و شفاف باشد.

پله در فضاي خارجي بايد استقامت در برابر شرايط سخت (چه از لحاظ آب و هوايي و چه از لحاظ كاربري) را داشته باشد و علاوه بر آن مشكل لغزندگي نداشته و اصطكاك سطحي مناسب داشته باشد.

source: سنگ هرسين پله


برچسب: سنگ هرسين پله، سنگ هرسين سفيد، قيمت سنگ هرسين، فروش سنگ هرسين، ملت سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۱:۴۵ توسط:admin موضوع:

سنگ نما رومي چيست؟

نما رومي و سنگ نما رومي از جمله پر استفاده ترينِ اين نماها و مصالح ساختماني به حساب مي آيند. نما يا ظاهر بيروني ساختمان از اين جهت مهم است كه (علاوه بر مواردي كه در ادامه به آنها اشاره مي كنيم)، اولين عامل در جذب هر ببينده اي است. فرقي نميكند ببينده، ساكنِ ساختمان يا مرتبط با افراد ساكن و يا عابر باشد، در هر حال نماي خارجي ساختماني اولين عاملي است كه هر ببينده را جذب يا دفع ميكند.

نماي رومي سبكي از معماري است كه از بناهاي خاص كلاسيك روم و يونان قديم الهام گرفته است. اما ورود آن به ايران دستخوش تغييرات شد و المان‌هايي از ايران باستان نيز به آن وارده شده است.

بخشيدن يك ظاهر با شكوه و پر ابهت، پيچيده و گران قيمت به ظاهر ساختمان هاي جديد از ويژگي هايي هستند كه مالكان و معماران را ترغيب به استفاده از نماي رومي ميكند.

و در كنار اين ويژگي ها بايد زيبايي خيره كننده نماي رومي را هم به آن اضافه كنيم. كه اين زيبايي را مديون مشخصات خاص اين سبك از نماي خارجي هستيم. مانند:

  • استفاده از سنگ نما
  • استفاده از ستون‌هايي كوتاه و بلند
  • اجراي قوس‌هاي بزرگ و نقش‌هاي برجسته
  • برخورداري از سقف بلند
  • تقارن در فواصل پنجره‌ها و ستون‌ها
  • استفاده از اشكال هندسي
  • قرينه بودن تمام اجزا
  • استفاده از سنگ نما رومي سفيد يا زمينه روشن

بارزترين ويژگي نماي خارجي رومي، استفاده از سنگ ساختماني طبيعي در ساخت آن مي باشد. به ويژه سنگهاي نما مانند تراورتن، گرانيت، مرمر، … . به همين دليل بسياري بر اين باورند كه نماي رومي، نمايي هزينه بر است.

source: سنگ نما رومي چيست؟


برچسب: ملت سنگ، سنگ نما رومي، فروش ويژه سنگ نما، قيمت سنگ نما رومي، سنگ نما ارزان، تراورتن كرم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۷:۵۳ توسط:admin موضوع:

خريد سنگ مرمريت لاشتر

سنگ مرمريت زيبايي بسيار خاصي دارد كه اين زيبايي در سنگ مرمريت مشكي جذابيت بيشتري پيدا ميكند. همانطور كه مي دانيد سنگ مرمريت سنگي آهكي است و رنگ مشكي در اين سنگ به دليل وجود كاني هاي كربن دار تشكيل مي شود. هرچقدر ميزان اين كاني بيشتر باشد، رنگ مشكي يكدست و زيباتري در سنگ ايجاد مي شود.

در چند سال اخير استفاده از مرمريت مشكي براي نماي داخلي ساختمان، به ويژه براي مكان هاي خاص رو به افزايش بوده است. و دلايل اين افزايش را مي توان به وجود آمدن سبك مدرن در طراحي داخلي و ويژگي هاي رنگ مشكي برشمرد.

از مهمترين ويژگي هاي سبك مدرن در طراحي داخلي ساختمان، استفاده از رنگهاي ساده و بي آلايش، و دوري از تزيين و تجمل زياد مي باشد. چنين فضا حس آرامش و عملكرد گرايي بيشتري القا ميكند. در مقابل در روانشناسي رنگ ها، رنگ مشكي نشانه قدرت و مقام است. درنتيجه علاوه بر زيبايي، آرامش و عملگرايي، بيان كننده قدرت هم مي باشد.

سنگ مرمريت لاشتر با زمينه رنگي مشكي مايل به طوسي و رگه هاي سفيد از دير باز مورد استفاده و استقبال سازندگان بوده است. مرمريت لاشتر به چندين نوع مورد فراوري قرار مي گيرد. مانند تيشه اي، سابيده ، هوند، تامبل ، سند بلاست.

مرمريت لاشتر برخلاف ديگر سنگهاي مرمريت جذب آب بسيار پاييني دارد به همين دليل مي توان از آن در نماي خارجي استفاده كرد. مقاومت فشاري و سايشي بالا، دوام وطول عمرزياد، صيقل پذيري عالي، استحكام بالا، بافت متراكم از ديگر ويژگي هاي اين سنگ زيبا مي باشند.

source: خريد سنگ مرمريت لاشتر


برچسب: ملت سنگ، قيمت سنگ لاشتر، سنگ مشكي لاشتر، فروش ويژه سنگ، خريد سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۱:۴۱ توسط:admin موضوع:

خريد سنگ نما

از اولين كارهايي كه طراحان و معماران انجام مي دهند، جست و جو در بين انواع سنگ نما براي استفاده در نماي خارجي ساختمان مي باشد. زيرا نماي بيروني ساختمان علاوه بر اينكه بر زيبايي ساختمان و شهر تاثير بسزايي دارد، بر روي ميزان مقاومت و عمر ساختمان هم اثر فراواني دارد.

هرچند كه در چند سال اخير از متريال هاي ديگري مانند، چوب، شيشه، … براي نماي اصلي استفاده مي شود، اما چرا همچنان سنگ نما طبيعي از انتخاب هاي اول است؟ زيرا مواد به كار رفته در نماي ساختمان بايد داراي ويژگي هايي باشد.

در دسته بندي علمي، سنگ ها از لحاظ ساختار و روند شكل گيري مقاومت زيادي در مقايسه با متريال هاي ديگر دارند. افزون بر اين سنگ نما ظاهري جذاب و خاص دارد كه اين زيبايي را هم به ساختمان منتقل ميكند. اما همه سنگهاي ساختماني براي اين امر مناسب نيستند. بهترين سنگ نما براي هر نوع ساختماني عبارت است از:

سنگ تراورتن يكي از بهترين و پرفروش ترين انواع سنگ ساختماني براي نماي خارجي مي باشد. با توجه به بافت و ساختار سنگ تراورتن بايد آن را جز سنگ هاي رسوبي قرار داد. و از آنجايي كه در اثر رسوب كربنات كلسيم تشكيل مي شود، جز سنگهاي آهكي هم دسته بندي مي شود.

و به سبب جنس آهكي و متخلخلي كه دارد، به خوبي ملات در داخل منافذ آن فرو رفته و كاملا به بدنه ساختمان مي چسبد. همچنين در بافت خود لايه ها و رگه هاي متنوعي دارد كه بر زيبايي آن مي افزايند.

گرانيت سنگي است كه كاربرد فراواني در قسمت هاي مختلف ساختمان دارد. علاوه بر اين اگر دقت كرده باشيد در اكثر مكان هاي عمومي در ساخت آنها از سنگ گرانيت استفاده شده است.

به اين دليل كه گرانيت از خانواده سنگهاي آذرين بوده و مقاومت بسيار زيادي در برابر عوامل تخريب كننده سنگ دارد. و يكي از بهترين مكان ها براي استفاده از سنگ گرانيت، نماي اصلي ساختمان مي باشد.

سنگ چيني، توده سنگهاي آهكي يا دولوميتي است كه در اثر عوامل دروني، نظير درجه حرارت و فشار، دوباره متبلور شده است. از اين رو جز سنگهاي دگرگون هم به شمار مي رود. اين سنگ كه در خانواده سنگهاي مرمريت قرار دارد اغلب داراي بلورهاي درشت سفيد و يا خاكستري روشن تا كرم مي باشد.

رنگ روشن، شفافيت و ساب پذيري بالا، نفوذ آب ناچيز، مقاومت مناسب و قابل قبول، در دسترس بودن سنگ چيني، مقاوم در برابر خش و ضربه، … از ويژگي هاي اين سنگ ساختماني طبيعي هستند.

source: خريد سنگ نما


برچسب: ملت سنگ، انواع سنگ نما، فروش ويژه سنگ نما، قيمت سنگ نما، خريد سنگ نما، قيمت انواع سنگ نما، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۳۱ توسط:admin موضوع:

انواع سنگ گرانيت سفيد

در بين سنگ هاي ساختماني، قيمت سنگ گرانيت، بيشتر از ساير سنگهاي طبيعي مي باشد. و در بين سنگهاي گرانيت، انواع گرانيت سفيد قيمت بالاتري دارند. اين بالا بودن قيمت هم به عوامل مختلفي بستگي دارد.

به صورت كلي گرانيت سنگي است كه دربرابر انواع موارد تخريب كننده سنگ، از مقاومت بسيار بالايي برخودار است. و اين مقاومت بالا را مديون وجود كاني هايي مانند كوارتز يا سيليس مي باشد. اما كوارتز كاني اي است كه بر روي رنگ گرانيت هم تاثير گذار است. به نحوي كه هرچقدر ميزان اين كاني بيشتر باشد، رنگ سفيد در گرانيت بيشتر مي شود. و رنگ سفيد هم رنگي است كه با هر سبك و سليقه اي به راحتي هماهنگ ميشود.

بنابراين اگر بخواهيم مهمترين دلايل گرانتر بودن گرانيت هاي سفيد را برشماريم، بايد مقاومت بسيار بالا و پرطرفدار بودن رنگ آن را عنوان كنيم. و مورد ديگر كاربرد گرانيت سفيد در ساختمان سازي است. كه براساس همين مقاومت بالا و رنگ سفيد آن، ميتوان از اين سنگها در تمام قسمت هاي ساختمان استفاده كرد، چه در نماي داخلي و چه در نماي خارجي.

ايران كشوري ثروتمند است از لحاظ دارا بودن معادن سنگ ساختماني طبيعي؛ و خوشبختانه سنگ گرانيت سهم بسيار خوبي را از اين معادن دارد. هرچند كه استفاده كردن از واژه بهترين براي گرانيت هاي سفيد اشتباه است، زيرا همه اين سنگها زيبا و بسيار باكيفيت هستند، اما در ادامه ۳ نمونه از پرفروش ترين گرانيت هاي سفيد را معرفي ميكنيم.

گرانيت سفيد نطنز اصفهان داراي رنگ زمينه‌ سفيد يا طوسي رنگ است و دانه هاي سياه و خاكستري در تمام سطح آن به طور يكنواخت پراكنده شده است. 

گرانيت نهبندان سنگي مقاوم با زمينه روشن با تم رنگي خاكستري مي ‌باشد و داراي سه نوع آستان(توسي)، كرم و پرتقالي است. 

يكي از روشن ترين گرانيت هاي گل پنبه اي در ايران، گرانيت زاهدان است و به دليل همين رنگ زيبا و متفاوت اش از توجه بيشتري در بين خريداران برخوردار مي باشد.

source: انواع سنگ گرانيت سفيد


برچسب: قيمت سنگ گرانيت سفيد، ملت سنگ، سنگ گرانيت نطنز، سنگ گرانيت نهبندان، سنگ گرانيت زاهدان، قيمت سنگ گرانيت، خريد سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۸:۳۶ توسط:admin موضوع:

سنگ مرمريت براي سرويس بهداشتي

انتخاب و خريد سنگ ساختماني براي مكان هايي مانند حمام و سرويس بهداشتي يكي از اقدامات مهم در حوزه نازك كاري ساختمان مي باشد. اما از آنجايي كه ميزان رطوبت در اين مكان ها بالا است، آيا مي توان از سنگ ساختماني براي آن استفاده كرد؟

سنگ ساختماني يكي از عايق ترين متريال هاي طبيعي در برابر جذب و نفوذ آب مي باشد. همچنين سنگ طبيعي از جمله مصالحي است كه به خوبي انرژي و حس بودن در مكان هاي زيبا و لوكس را القا ميكند.

اما نكته حائز اهميت اين است كه ويژگي عايق بودن براي همه سنگهاي طبيعي صدق نمي كند. پس درنتيجه همه سنگهاي ساختماني طبيعي را نميتوان براي سرويس بهداشتي و حمام به كار برد.

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • مقاومت بالا در برابر مواد شوينده
  • داراي تراكم بالا و تخلخل بسيار كم

به اين ويژگي ها بايد در زمان خريد سنگ كف سرويس بهداشتي و حمام، به طور ويژه دقت كنيد. زيرا سنگ كف از اهميت بسيار بيشتري برخوردار مي باشد. و فراموش نكنيد كه هر سنگي را كه انتخاب مي كنيد بايد تمامي ويژگي هاي بالا را داشته باشد و صرفا به داشتن يك يا چند مورد اكتفا نكنيد.

سنگ مرمريت يكي از زيباترين سنگ هاي تزئيني است با ويژگي هاي ظاهري و فيزيكي منحصربفرد. اين سنگ از دسته سنگ هاي آهكي دگرگون شده است و به دليل خلل و فرج كمتري كه نسبت به سنگ هاي تراورتن دارند مقاومت نسبي و وزن بيشتري دارند.

source: سنگ مرمريت براي سرويس بهداشتي


برچسب: ملت سنگ، قيمت سنگ سرويس بهداشتي، خريد سنگ سرويس بهداشتي، بهترين سنگ مرمريت، قيمت سنگ مرمريت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۴۱ توسط:admin موضوع:

سنگ مشكي براي ديوار

امروزه از اولين انتخاب هاي طراحان براي مصالح تزييني براي ديوار هاي داخلي، خريد سنگ مي باشد. به ويژه سنگ هاي ساختماني طبيعي با رنگ زمينه مشكي.

اما از آنجايي كه اين سنگها داراي رنگ تيره و مشكي هستند، براي بسياري از افراد اين سوال پيش مي آيد كه آيا نصب اين سنگها براي ديوار كار مناسبي است؟ چرا كه رنگ مشكي در روحيه تاثير گذار بوده و ممكن است نتايج خوبي به همراه نداشته باشد.

در پاسخ بايد بگوييم هرچند كه اين مساله به موارد مختلفي بستگي دارد، اما بله كار صحيحي است. چراي آن را در ادامه مقاله بيان كرديم.

سنگ ساختماني مشكي براي ديوار: سنگ ساختماني مشكي براي ديوار علاوه بر اينكه بد نيست، توصيه هم مي شود. البته اگر به صورت صحيح و اصولي استفاده شود. رنگ مشكي از جمله رنگهايي است كه خنثي بوده و با هر رنگ ديگري به راحتي هماهنگ مي شود. همچنين باعث برجسته تر شدن اكسسوري هاي ديگر مي شود.

علاوه بر اين چشم نياز به استراحت داشته و نگاه كردن به رنگ مشكي اين استراحت تامين ميكند. بنابراين استفاده از سنگ ساختماني مشكي براي ديوار، اين مورد را به راحتي ميتوان برطرف كرد. به خصوص اگر از سنگ اسلب مشكي استفاده شود.

سنگهاي طبيعي زيادي براي نصب بر روي ديوار وجود دارد. اما بيشترين سنگهاي ساختماني با زمينه مشكي در سنگهاي مرمريت و گرانيت وجود دارد. مانند: سنگ مرمريت مشكي نجف آباد، سنگ گرانيت مشكي نطنز، گرانيت مشكي تويسركان، مرمريت مشكي جندق، … . انتخاب و خريد هريك از اين سنگها بستگي به سليقه افراد و طراحان دارد.

source: سنگ مشكي براي ديوار


برچسب: سنگ مرمريت، سنگ گرانيت، سنگ اونيكس يا مرمر، سنگ ساختماني، سنگ تايل، سنگ اسلب، ملت سنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۱:۵۹ توسط:admin موضوع: