ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

دكوراسيون كلاسيك خانه با سنگ تراورتن

سبك كلاسيك در دكوراسيون داخلي الهام گرفته از سبك معماري روميان با انواع سنگ تراورتن در گذشته مي باشد. به همين دليل نام ديگر اين سبك، سبك سنتي غربي است. درنتيجه مي توان فهميد كه اين سبك يك سبك سلطنتي هم به حساب مي آيد. از سبك هاي سلطنتي هم چيزي به غير از شكوه و عظمت انتظار نمي رود. يكي از بارزترين ويژگي هاي معماري روميان عظمت، شكوه و جلال بناها بوده است، پس بايد همين ويژگي را در نماي داخلي به وجود آورد.

سنگ ساختماني به عنوان يك متريال طبيعي اين ويژگي را به خوبي القا مي كند. اگر خانه هاي مجلل را ديده باشيد، حتما يك نكته توجه شما را خيلي به خود جلب كرده است. آن نكته فراواني استفاده از سنگ ساختماني است. از كف گرفته تا ديوارها، پله و راه پله، حتي در استفاده از وسايل دكوري مانند مجسمه يا ستون هاي سنگي از سنگ استفاده كرده اند. سبك كلاسيك در تضاد كامل با سبك مدرن، هم در نماي داخلي و هم در دكوراسيون داخلي قرار دارد.

برخي از ويژگي هاي اين سبك عبارتند از: استفاده از سنگ كف مرمريت، تقارن كامل، نظم بسيار زياد، ديوارهاي بلند. استفاده از لوازم آنتيك و قدمي زيبا، استفاده از مبلماني كه در بازار به مبل سلطنتي معروف هستند و داراي پارچه هاي طرح دار مي باشند، استفاده از پارچه و پرده هاي مجلل طرح دار، ... .

اما اين طراحي يك طراحي بسيار پر هزينه مي باشد. براي داشتن دكوراسيون داخلي با سبك كلاسيك نياز است به يكسري نكات توجه كرد. نكاتي مانند ويژگي هايي اين سبك كه در بالا بيان كرديم. براي درك بهتر يك نمونه مي آوريم. كفپوش كردن كف با سنگ مرمريت كرمي روشن. تزيين ديوار پشت تلوزيون با سنگ اسلب. استفاده از مبلمان با رنگ آّبي كم رنگ با دسته هاي چوبي كه مبلمان در مركز پذيرايي و روبه روي هم چيده شده اند. نصب پرده هاي پارچه اي با نقوش بزرگ به رنگ كرمي يا طيف رنگي از آبي.

source: دكوراسيون كلاسيك خانه با سنگ تراورتن


برچسب: سنگ تراورتن، قيمت سنگ تراورتن، سنگ تراورتن نما، سنگ نما رومي، نما كلاسيك، ملت سنگ، قيمت سنگ نما رومي، طراحي داخلي كلاسيك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۱۲ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :