ملت سنگ ملت سنگ .

ملت سنگ

قيمت سنگ كف براي خانه

نوع سنگ كف خانه علاوه بر اينكه در روح و زيبايي كلي خانه تاثير زيادي دارد، از آنجايي كه ترميم يا تعويض كفپوش زمان بر و هزينه بر است، اهميت دقت در خريد كفپوش را بيش از پيش كرده است. اين كفپوش ‌هاي سنگي بر اساس رده‌ي كيفي، ضريب اصطكاك، ميزان جذب آب و مدل‌شان براي فضاهاي مختلف مناسب هستند.

انواع مختلفي از سنگ‌ هاي كف وجود دارند كه براي كفپوش ساختمان مناسب هستند و مي ‌توانند از بهترين ‌ها در اين زمينه باشند. اين سنگها عبارتند از: گرانيت، مرمريت، مرمر، چيني، تراورتن. هر كدام از اين سنگها در طرح ها و رنگ هاي مختلف در بازار وجود دارند. هر يك از آن ها نيز داراي ويژگي، مزايا و معايب خاص خود هستند.

مزايا و معايبي كه تاثير مستقيم بر روي قيمت آن سنگ دارند. اكنون كه انتخاب انقدر سخت شده است در زمان خريد سنگ كف خانه بايد به چه مواردي توجه كرد؟ به فاكتور هايي كه در زير عنوان كرديم.

همچنين سنگ كف به ويژه در ابعاد سنگ اسلب از رايج ترين متريال هاي براي پوشش كف ساختمان هاي مسكوني به حساب مي آيند. اما تنوع سنگهاي ساختماني مناسب براي كف زياد است و انتخاب را سخت مي كند. در اين مقاله به نكته هايي اشاره كرديم كه شما را براي داشتن انتخاب بهتر كمك مي كند.

در گذشته تنها مكان هايي كه از سنگ كف براي كفپوش استفاده مي كردند، مكان هاي عمومي مثل مجتمع هاي اداري، پزشكي، تجاري، هتل ها، رستوران ها، … بودند. چرا كه سبك ساختمان سازي و سليقه مردم به گونه اي بود كه كف خانه را با فرش، موكت، … مي پوشانند.

اما در حال حاضر استفاده از فرش، قاليچه، گليم، … براي نماسازي داخل ساختمان كاربرد دارند. و براي پوشش كف خانه ها متريال هاي صنعتي مانند سنگ ساختماني، چوب، سراميك، ساير موارد را به كار مي برند.

source: قيمت سنگ كف براي خانه


برچسب: سنگ كف، ملت سنگ، قيمت سنگ كف، سنگ كف پذيرايي، سنگ كف لابي، سنگ كف خانه، سنگ كف تراورتن، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۰:۳۵ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :